Als HR medewerker ondersteun jij onze HR manager bij de dagelijkse HR werkzaamheden. Je regelt alle voorkomende werkzaamheden omtrent personeelszaken, van het open zetten van de vacature tot het ondersteunen bij de urenregistratie. Je behandelt de inkomende e-mails en vragen intern en extern. Jij kijkt altijd wat er beter kan en pakt dit proactief op.
Je begint jouw dag tussen 8:00 en 9:00 en start de dag rustig met je collega's. Voel je vrij om een kopje koffie (of thee) te pakken om je dag goed te beginnen.
Vervolgens check je de mailbox. Hierna kijk je op indeed welke kandidaten zich hebben gemeld voor de openstaande vacatures. Zorgt dat de betrokken managers op de hoogte zijn en neem contact op met potentiële kandidaten.
Ondertussen loopt er een collega het kantoor binnen met een HR vraag, deze probeer je duidelijk mogelijk te beantwoorden en daarna is het alweer lunchtijd. Tosti, gezonde salade of een lekkere wrap? Het kan allemaal! ’s Middags heb je overleg met de HR manager en de directie over HR gerelateerde zaken. Verder werk je de urenadministratie bij en maakt een arbeidscontract voor een nieuwe collega.
Aan het eind van de dag is de volledige HR administratie bijgewerkt en ga jij met een voldaan gevoel naar huis!
Bij ZelfOpwekken.nl is het hard werken, maar ook hard ontspannen. Hieronder de punten die wij aan jou bieden:
Voel je die enthousiaste kriebels om van start te gaan? Geweldig! Laten we nu gezellig de belangrijkste punten doornemen die je in huis moet hebben om dit avontuur tot een knallend succes te maken:
Ben jij na het lezen van deze vacature overtuigd dat jij onze nieuwe collega bent? Wacht niet langer en solliciteer dan direct!