Hoe kunnen inwoners na oplevering ondersteuning krijgen?

Ook na de oplevering blijft onze projectafdeling beschikbaar voor vragen en ondersteuning via telefoon en e-mail. Inwoners hebben een vast aanspreekpunt waar zij altijd terecht kunnen, zodat zij zich gehoord en ondersteund voelen. Heeft u meer vragen? Neem gerust contact met ons op voor meer informatie!

Door |2024-12-18T08:38:33+01:0018 november 2024|, |Reacties uitgeschakeld voor Hoe kunnen inwoners na oplevering ondersteuning krijgen?

Welke communicatiemiddelen worden ingezet tijdens de uitvoering van het project?

Om de communicatie effectief te maken, zetten wij een brede mix van middelen in, zoals een projectwebsite, sociale media, nieuwsbrieven, lokale pers, flyers en informatiebijeenkomsten. Door online en offline kanalen te combineren bereiken we verschillende doelgroepen en vergroten we de betrokkenheid.

Door |2024-12-18T08:38:33+01:0018 november 2024|, |Reacties uitgeschakeld voor Welke communicatiemiddelen worden ingezet tijdens de uitvoering van het project?

Hoe worden inwoners geïnformeerd over duurzame projecten?

Onze communicatie-aanpak start met een gerichte informatiecampagne. Inwoners ontvangen brieven, flyers of uitnodigingen voor informatieavonden. Alle projectinformatie is daarnaast beschikbaar op een speciale website en via sociale media. Op deze manier zorgen wij ervoor dat elke inwoner de kans krijgt om betrokken te zijn en vragen te stellen.

Door |2024-12-18T08:38:34+01:0018 november 2024|, |Reacties uitgeschakeld voor Hoe worden inwoners geïnformeerd over duurzame projecten?
Ga naar de bovenkant